26 Mayıs 2008 Pazartesi

E-POSTA ADRESİMİ VE CEP TELEFONU NUMARAMI KULLANAN SPAMCILARDAN TELİF HAKKI İSTİYORUM

Açıyorum sabah posta kutumu, bir de bakıyorum patır patır dökülüyor mektuplar.. Cep telefonumun şarjı bitiyor mesaj geldi diye ötmekten... Sanıyorsunuz ki hayranlarım var.. Yok anacım nerde.. Satış, pazarlama dan öteye bişi yok.. o bankanin kredi faizi, bu otelin erken rezervasyon indirimi, bilmem ne mağazasının kampanyası, garip ülkemin hisseli harikalar kumpanyası...
Şimdi bakın sayın reklam verenler.. bu e-posta ve bu cep telefonu numarsı benim bizzet şahsıma ait bişi.. birini bedava almış olsamda, diğerine para verip aldım.. amacım "alo"dan öte değil.. Şimdi siz benim şahsi şeyimi böööyle pazarlama için kullanırsanız o zaman bende sizden telif hakkı isterim.. prim isterim.. halka açık bilboardlar, tv ler, radyolar sizin için var..

Verin parasını istediğiniz kadar gönderin kardeşim.. Lüzumsuz işgal etmeyin kişisel alanlarımı.. Kamuya mal etmeyin.. Geriliyorum...

Saygılar
Fasulye

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Cidden çok doğru bu,bende özellikle msj beklediğim zamanlarda gelen gereksiz tanıtımlardan nefret ederdim önceleri...