3 Temmuz 2008 Perşembe

SALVIA : BİR ERKEK, BİR KADIN, BİR KAÇIŞ MI? BAŞLANGIÇ MI?



Değerli bir arkadaşımın önerisi ile kaptırdım kendimi öyküye.. Bahsedeceğim öykü henüz tamamlanmamış bir blog-roman.. Uzun zamandır ne hikaye yazmış ne de okumuştum doğrusu, henüz 16 bölümden oluşan bu öykünün yarısını dün gece yarısını bu sabah okuyup tamamladıktan sonra, hem fazlasını okumak hem yeniden hikayeler yazmak isteği oluştu içimde...





En güzel aşklarım canlandı gözümde yeniden.. Yaşamayı özlediklerim geldi aklıma.. Keşfedilmeyi ve keşfetmeyi özlediğimi anladım yeniden.. Birbirini neredeyse hiç tanımayan iki insanın kendi kumsallarını bir yabancıya açışlarının öyküsünü siz de merak ediyorsanız, kaçırmayın derim... Bu bir reklam kampanyası değil, ben de edebiyatçı ya da eleştirmen değilim, sadece bir okur olarak öneriyorum, uğrayın ne demek istediğimi anlayacaksınız..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Nihayet bloglarımız düzeldi...
Anladığım kadarıyla iyi bir hikaye.Blogun gerçekten güzel.İyi paylaşımlar Fasülye'cim.