29 Aralık 2009 Salı

HOLOGRAFİK EVREN! - YALAN MI !

"EVREKA ! BEN DE EVRENİN SIRRINI ÇÖZDÜM..! HOLOGRAFİK EVREN!"

Hatırlayacak olursanız, bir süre önce yukarıdaki başlıkda bir yazı yazmıştım. Bu başlığı oluştururken de bir arkadaşımın gönderdiği makaledeki bilimsel bilgilerden faydalanmıştım. Ancak yazıyı yazma ve dahası holografik evrene merak salmama neden olan bir röportaj vardı. Ayşe Arman'ın röportajı.. O röportajda Türkiye de bu eğitimi verdiğini söyleyen kişi Rusya'dan gelen öğretmenlerden bu eğitimi aldığını söylüyordu ve bu yöntemin adı "Holografik Beyin Teknikleri" idi. Yine bu gün bana ilgili bilimsel maili yollayan arkadaşım aşağıdaki iki videoyu gönderdi. Ben kendi çapında  holografik evreni keşfetmiş biri olarak, varsa bir sahtekarlık onu da yayınlamak zorundayım diye düşündüm, o nedenle sizinle de paylaşıyorum..





Bu arada bu videoları paylaşan sitenin adı Holografik Beyin Merkezi.. Siteye girdiğinizde karşılaştığınız bilgilendirmenin altında aşağıdaki imza yer alıyor.
Melik Duyar
Dünya Hafıza Şampiyonu
Dünya Hafıza Olimpiyatları Başkanı
© 2009 – Melik Duyar – Mega Hafıza Ltd.

http://www.holografikokuma.com/

ve tek cümle.. "Karar sizin..."

Hiç yorum yok: