28 Ocak 2010 Perşembe

HAİTİ DEPREMİ - UNICEF YARDIM KAMPANYASI


Dünyanın en fakir ülkelerinden Haiti korkunç bir depremle yıkıldı…

4.5 milyon çocuğun yaşadığı bu ülkenin yaralarını birlikte saralım.

UNICEF Haiti’de çocuklara ve ailelerine başlarını sokacak bir barınak, temiz su, karınlarını doyuracak yiyecek ve tıbbi malzeme sağlıyor.

Siz de UNICEF Türkiye Milli Komitesi’ne yapacağınız bağışlarla Haitili çocuklara destek olun.

Bağış yapmak için buraya tıklayın!

UNICEF'in iyi niyet elçisi Ayşe Kulin'in yardım çağrısı ile ilgili notunu okumak için buraya tıklayın!

Fasulye

2 yorum:

Arzu Breda dedi ki...

Canım Fasulyecim;

Daha önce cep telefonundan başlayan kampayaya bir miktar, katkı yapmıştım.
Ancak, UNICEF'in bu yardım kampanyasına da, sayende yardımda bulunma fırsatı buldum.
Bu duyarlı davranışın için ve bizleri haberdar ettiğin için, çok teşekkürler hayatım..

1999 Marmara depremini merkezine yakın bir yerde yaşayan biri olarak, ne zaman böyle bir deprem haberi duysam, halen o günlerde yaşadığımız acıları hatırlarım.

Sevgilerimi bırakıyorum..

Adsız dedi ki...

Arzucum duyarlılığın ve yorumun için ben teşekkür ederim.
Fasulye