23 Şubat 2010 Salı

BEN TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİNE SAHİP ÇIKIYORUM!

Önce dinimi kirlettiler.. Müslümanlığa yapıcı değil, yok edici darbeleri vurdular hep.. İslam'a en uzak noktaya sıçrattılar bilmeyeni.. Bileni bezdirip susturdular.. Öyle hızlı yayıldılar, öyle hızlı koydular ki adını.. Onlara karşı koyuşun adını din koydurdular bize.. Oysa Allah değildi karşımıza aldığımız.. Kur’an değildi.. Anadolumun en sarsılmaz birliğine inanç birliğine dil uzattırdılar.. Bunun adını Müslümanlık koydular..
Değildi..

Sonra Cumhuriyetime, anayasama dil uzattılar.. Yok muydu yanlışları, vardı elbet.. Yok muydu eksikleri, vardı.. Devrim muhafazakarlığı zarar vermemiş miydi hepimize, vermişti.. Özeleştiri yapmak lazım değilmiydi lazımdı.. Milletlere böldüler ülkemi.. Irklara.. Dinlere.. Tarikatlara... Oysa Mevlana'yı bağrına basan Anadolu'nun çocuğuydum ben.. Komşumun dinine, ırkına, kökenine hiç bakmadım o güne dek.. Yıllar sonra arkadaşlarımın kökenini öğrendim bu yüzden oysa.. Kimliklediler hepimizi.. Saflara ayırdılar.. Oysa kardeştik hepimiz bir zamanlar.. Komşum sadece komşum, arkadaşım sadece arkadaşım, dostum sadece dostumdu.. Bunun adını demokratiklik, açılım koydular..
Değildi...

Ülkemin aydınlarını topladılar tek tek.. Nedir aydın olmak..? Aydın, evrensel doğru düşünceyi yakalamak isteyen kişidir.. Ellerindeki ampulun ışığı dışında ışık sızdıran herkesi aldılar.. Yok muydu yanlışları, yok muydu ideolojileri, vardı.. Tehdit miydiler bu ülkeye.. Canınıza kasttettiler mi? Aydın düşüncenin tohumuna tahammülleri yoktu.. Bir ampul ışığında karanlığa mahkum ettiler bizi.. Oysa ülkem bu kadar karanlık mıydı sahiden..
Değildi...

Şimdi Türk Silahlı Kuvvetlerine saldırıyorlar.. Darbe planı yapılmamış mıdır sahiden..? Yapılmıştır.. Yok mudur orduda eksikler yalnışlar ..? Vardır.. Bu mudur müdahale yöntemi..? Askerlik de kalkar mı dersiniz bu gidişle..? Lejyonerlere mi emanet edeceksiniz canınız ileride..? Bir ordu sahibi olmanın dünyadaki gücünü görmezden mi geleceksiniz..? Ordu militarist bir anlayışın sembolü mü sahi bu ülkede.. ?
Değildi...

Ne olacak bunun sonu dersiniz..? İçiniz rahat mı sizin..? Hazmı kolaylaştı mı örnekler çoğaldıkça.. Elinizde şüphe duymadığınız bir değer kaldı mı..? Sizden sonrakilere miras şüpheleriniz kaldı elinizde..

Bundan sonra hangi değerde sıra.. ?

Ben Türk Silahlı Kuvvetlerine sahip çıkıyorum sadece kendi adıma ya da tek başıma..!

4 yorum:

Sis dedi ki...

bir direngi noktası olacak,bir kırılma noktası.aha o noktada işte isanlar ikiye ayrılacak.pasaportu ve vizesi hazır durumda kaçış planı yapmış olanlar ( oha demeyin İranda aynen yaşandı bu ).
Bir de silahı zaten hazırda olup da giderken onlardan da birilerini götüreyim diyenler.

Adsız dedi ki...

ne diyorsun sis gidiyor muyuz kalıyor muyuz? sevdiklerim gidiyor ama ben kalıyorum galiba
fasulye

Sis dedi ki...

her şekilde gideceğiz fasulyem.önemli olan şu:kendi ailen evladın sağlığı selameti uğruna kaçak gitmek var.veya.ben osmanlı bitmilken cumhuriyeti doğuran soydan, o savaşcılardan gelmeyim deyip savaşarak gitmek var.iki gidişat da hoş değil.

Adsız dedi ki...

o kadar umutsuz degilim her şeye rağmen.. kalıyorum :) topraın üzerinde
fasulye..